top of page

מהי הומאופתיה?


אני פה כדי לעשות סדר, נתחיל מהבסיס -


מהי הומאופתיה?

הומאו = דומה

פתיה = מחלה

הומאופתיה היא שיטת טיפול שמטפלת באדם על ידי חומר שיודע לייצר באדם בריא סימפטומים דומים.

לדוגמה- אני עומדת במטבח, חותכת בצל, בתגובה יש לי תחושת שריפה בעיניים, זולגות לי דמעות, האף צורב, יורדת לי נזלת שקופה ומיימית מהאף ואני מתעטשת.

כשתגיע אישה לטיפול הומאופתי באלרגיה שמתבטאת כפי שחוויתי בעת חיתוך הבצל, אני אשקול לתת לה רמדי מ Allium cepa שהיא הכנה הומאופתית מבצל הגינה.


ישנן עקרנות בסייסים לרפואה ההומאופתית שנקבעו על ידי מפתח השיטה דר' סמואל הנמן, הראשון, העיקרי והחשוב מבינהן הוא דומה בדומה ירפא Similia Similibus Curentur

ההומאופתיה היא שיטת ריפוי מופלאה ובטוחה לשימוש ולכן ניתן לטפל בה החל בתינוקות, בזמן הריון, בנשים אחרי לידה, בבני נוער ועד מבוגרים בגיל השלישי. הטיפול אינו "מתנגש" או סותר את הטיפול של הרפואה הקונבלציונאלית ולכן בטוח לשימוש גם כאשר יש אבחנה וכבר האדם נוטל תרופות.

מהי הומאופתיה ובמה היא מטפלת?

יתר על כן, הטיפול ההומאופתי מטפל לא רק בבעיות גופניות, אלא גם בבעיות רגשיות (חרדות, התקפי זעם, דכדוכים) ומחזק את הגוף כך שתדירות התחלואה והעוצמה היא מינימלית.


משך פגישת האבחון היא בין שעה וחצי לשעתיים, בסופה אני נותנת מרשם לרמדי הומאופתית.

מפגשי מעקב הם אחת לחודש והם אורכים כ 45 דקות.

חשוב לי לציין אין אני יכולה לדעת מראש כמה מפגשים נדרשים כדי להביא את האדם לאיזון, יש מיקרים שנדרשות 2 פגישות ויש מקרים שנדרשות 6-7 פגישות.

תלוי בסוג המחלה, בתרופות שנלקחות על בסיס יומיומי, בהיסטוריה הרפואית, במשך הזמן שסובלים מהמחלה וישנם עוד פרמטרים אחרים, כמובן.

יעילות הטיפול ההומאופתי טמונה ביכולת להבין ולטפל במקור הבעיה במקום לתת טיפול מקומי וזמני, ההשפעה היא גופנית ורגשית ומחזקת את האדם בכל תחום הדורש איזון.

פגישת האבחון מתמקדת בתלונה העיקרית ובדרך הסובייקטיבית שהאדם חווה אותה, מתי הבעיה החלה באילו עוד כאבים, תחלואים ונושאים יש לטפל.

במה הומאופתיה מטפלת?

בכל תלונה (כמעט) כשאין נזק בלתי הפיך לרקמות הגוף:

תסמונת קדם ויסתית, כאבי מחזור, בעיות פיריון, תסמונת שחלות פוליציסטיות, פסוריאזיס, הרפס זוסטר, הרפס סימפלקס, מולוסקום (יבלות ויראליות), כאבי ראש ומגרנות, אלרגיות, נשירת שיער, אלופציה, חרדות, התקפי זעם, גימגום, עיכוב התפתחותי, סינוסיטיס, חיזוק מערכת החיסון ועוד הרשימה ארוכה..


ממליצה לגלוש באתר, לקרוא ולהתרשם,

או יותר טוב,

להתקשר או לשלוח לי הודעה בוואטסאפ.

Join our mailing list

לקבל את כל העדכונים

הפוסטים שלי
מה כתבתי לאחרונה
ארכיון
חיפוש לפי נושאים
עקבי אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page