top of page

איך לבחור הומאופת?


 

מספר טיפים שיכולים לעזור לכם להבין איזה הומאופת יתאים לכם:

דבר ראשון, לבדוק מה ההכשרה של ההומאופת, איפה למד, האם יש לו תעודה ממוסד מוכר, כמה שנים למד.

במדינת ישראל כל אחד יכול להתהדר בתואר כזה או אחר הקשור להומאופתיה (או נטורופתיה/ רפואה סינית/רפלקסולוגיה וכ') ואין דרך לדעת האם הוא "הומאופת" שעבר קורס של 3 חודשים או הומאופת שלמד 4 שנים. מיעוט קטן מהאנשים המתקשרים אלי מבררים מהי הכשרתי וחבל..

שנית, חשוב לבדוק האם ההומאופת (או כל מטפל אחר) היה או עודנו חבר באגודה. למשל, האגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית מקבלת חברים שעברו הכשרה ממושכת וסיימו בהצלחה את כל המבחנים הדרושים לתעודה. במידת הצורך עוברים מבחן ומציגים תיקי מטופלים לבחינה. בנוסף, כל חבר מחוייב לחתום על אמנת אתיקה המגנה על המטופלים מפני חשיפה ומחוייבים לפי התקנון להתנהלות מוסרית, אחראית ומקצועית.

דבר נוסף, בדקו במדיות השונות על ההומאופת, כנסו לאתר/דף הפייסבוק או לכל פרסום אחר שהעלה לרשת. קראו מאמרים או פוסטים ובדקו האם יש חיבור לאג'נדה הטיפולית שלו.


חשוב מאוד לבדוק האם ההומאופת הוא הומאופת קלאסי.


הומאופת קלאסי יתאים לך רמדי (הכנה הומאופתית) המתאימה באופן אישי למצבך ויתייחס למצב הבריאותי והנפשי, לאופי שלך, לשינה, תזונה ובאופן ככלי לאורח החיים שלך, לעומת הומאופת לא קלאסי או רוקח בבית מרקחת שיתנו רמדי שמתייחסת אך ורק למחלה.

בררו כל כמה זמן ישנם טיפולים פרונטלים והאם יהיה מענה לבעיות בין הפגישות, מה הזמינות לשיחות או הודעות והאם ההומאופת מטפל גם בבעיות אקוטיות שצצות במהלך הטיפול ההומאופתי השוטף.

לבסוף, ההמלצה החשובה ביותר לדעתי, שוחחו עם ההומאופת ובדקו האם יש חיבור, בסופו של דבר, חיבור בין מטפל למוטפל הוא זה שיביא לפתיחות, למחויבות לטיפול ולאמון שנחוצים להצלחת הטיפול.

במידה וישנן שאלות השאירו כאן הודעה כאן, בוואטסאפ

או, הכי טוב, צרו איתי קשר בטלפון ואענה על כל שאלה.


ליאת פדר ששון -

תיוגים:

Join our mailing list

לקבל את כל העדכונים

הפוסטים שלי
מה כתבתי לאחרונה
ארכיון
חיפוש לפי נושאים
עקבי אחרי
  • Facebook Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page